مراجعه به پزشک

همه چیز درباره ی واریل-تجربه های شخصی

همه ی اطلاعاتی که درباره ی واریل می خواهید از زبان تجربه کننده اش بشنوید.

من:سلام اقای دکتر ، وقت به خیر

-ممنون جوون ، چی شده ؟ مشکل چیه ؟

من: واریکوسل دارم آقای دکتر

-چی باعث شد فکر کنی که واریکوسل داری ؟

من:تو ایتنرنت نشانه هاشو سرچ کردم و دیدم این نشونه ها رو دارم

-اصن چی باعث شد که بری سرچ کنی ؟

من: درد داشتم ، بیضه هام تقارن ندارند و رگ حس میکنم در کیسه بیضه ام.(اینا رو به همین سادگی نگفتم ها ، کلی تلاش کردم و با مِن مِن حرف میزدم ولی اون با یه صمیمیت خاصی حرف میزد )

بعد درباره این پرسید که معمولا چه زمانی در روز درد میگیره ، آیا تو خواب هم درد میکنه ؟ شغلم چیه ؟ ایا تا به حال رابطه جنسی داشتم ؟چیکار میکنم درد میگیره ؟

حالا در حینی که داشت اینا رو ازم میپرسید دیدم دو تا خانوم با روپوش اومدن بقل میز این آقا و دارن ما رو نیگاه میکنن . فکر کردم با دکتر کار دارن ،

بعد دکتر کفت برو تو اون اتاق ، می خواهم بیضه هاتو معاینه کنم. رفتیم تو اون اتاق که در هم نداشت ، بهم گفت برو اون گوشه (اشاره به کنج دیوار اتاق که از بیرون دید نداشت) و کمربندتو باز کن . در حال باز کردن کمربند بودم که دکتر گفت بیاین، این اقا مشکوک به واریکوسل هستن . بعد همون دو تا خاونمه اومدن ، نگو اینا انترمن و دارن آموزش میبینن(آخه این بیمارستان ، نمیدونم چجوری ولی یه جوری با دانشگاه در ارتباط اند . دمشون گرم اگه اونا این کارو نکن الان برای واریکوسل میرفتیم پیش دکتر علفی) ترسیدم  ، گفتم بابا اقای دکتر بی خیال (قشنگ با همین لحن)، بعد اون گفت نـــــــــــــه ! هیچی نیست . گفتم نه بابا ، من اینجوری معذبم ، نمی تونم ، بعد دکتر یه ذره نیگاه کرد ، به اون دوتا گفت برین.

بعد گفت شلوارتو دار ، در آوردم ، بعد گفت شورت رو هم درار دیگه ، اونم در آوردیم ، کامل نه ها تا نصفه دادم پایین فقط، بعد خود آلت رو خودم با دستم گرفتم بالا و  دکتر بیضه هامو گرفت توی دستاش و شروع کرد به لمس کردنشون . بعد گفت با دست جلوی دماغ و دهنتو بگیر. من فک کردم می خواد بیضه هامو فشار بده ،میگه اینکارو بکن که داد نزنم، با نگرانی پرسیدم دکتر میخوای چیکار کنی !!!!!!!!!!!!!!

گفت بگیر ! گرفتم . گفت حالا یه نفس عمیق بکش و هول بده به دماغ دهنت (نمدونم چجوری بگم بهتون بفهمین ، میخواست فشار بیارم به بیضه هام که رگ ها رو بهتر لمس کنه)، سه بار این کارو کردم. بعد دوباره پوشیدم و برگشتیم تو همون اتاق شلوغ . بعد گفت سالمی و بیضه هات هیچ مشکلی ندارن و درد هم به خاطر اعصابه ، برای اطمینان هم یه سونوگرافی برات مینویسم . همین !

اگه هنوزم ، با وجود اینکه براتون مشخص شد یه دکتر اورولوژی چیکار میکنه ، باز هم از رفتن پیش دکتر می ترسین ، به نظر من مشکلتونو با یکی در میون بذارید . بهترین اشخاص هم پدر مادر هستن ، چون از ته دل دوستون دارن و براشون مهمین و امکان نداره مسخره یا ندیده گرفته بشین . اگه خواستید به یکی از دوستاتون هم بگید حتما مطمئن شین که با جنبه است و خدای نکرده آتو دستش نداده باشین .

ولی حتما ... صد درصد ... هر چه سریع تر مراجعه کنین به پزشک . چون احتمال داره صدمه ببینه سلامتیتون .

حداقلش اینه که خیالتون راحت میشه و دیگه بهش فکر نمیکنین.من 1.5 با این فکر که مریضم ، سر و کله میزدم ... در صورتی که اگه همون ماه اول عمل می کردم انقدر فکر نمی کردم .

 


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت13:01---7 تير 1395
میشه اسم دکتر رو بگین کجا رفتین پیشش هزینش چقدره چه جوری میشه وقت گرفت

احسان
ساعت19:41---14 بهمن 1394
من تهران نیستم . اصفهان رفتم دکتر که پزشک خانم بود . گفت میخواد معاینه کنه . دستکش یبار مصرف دستش کرد و معاینه کرد . که البته من اولش گفتم نمیشه معاینه نکنید . ولی ایشون گفتن که پس چطوری بفهمم چی شده دیدم درست میگه

ساسان
ساعت12:08---17 مرداد 1393
مینویسم
پاسخ:سلام داداش ، تو یه مطلب توضیح دادم که چجوری بنویسین ،، واقعا ممنونم از همکاریت


ساسان
ساعت23:11---15 مرداد 1393
تو بلاگ بنویسم؟

ساسان
ساعت21:33---14 مرداد 1393
سلام داداش, من شنبه عمل کردم, عملش راحت بود , درد هم نداشت, راستی خودت عمل کردی؟ درجه چند بود؟ عملت معمولی بود؟
پاسخ:سلام اقا ساسان ، به سلامتی ؛ گفتم بهت که ... من راستش عمل نکردم ، چند روز پیش رفتم بیمارستان امام , خود دکتر نبود ، فلوشیپ بود ، اون گفت هیچیت نیست و واریکوسل نداری ، برا اطمینان هم سونوگرافی نوشت ، ولی من فکر میکنم چرت گفت ، میرم سونو رو میگیرم ، میرم یه دکتر دیگه ؛ ایشالا خوب شدی ، حاضری برا بقیه هم بنویسی ؟ درباره ی عمل و درد و اینا ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه